Zwroty, wymiany i reklamacje

REKLAMACJE

Po otrzymaniu przesyłki dokładnie sprawdź okap w obecności kuriera.
W razie uszkodzenia, maksymalnie w ciągu 7 dni od dnia dostawy,
należy koniecznie spisać protokół szkody. Prpotokół szkody jest podstawą do wymiany przedmiotu na nowy oraz rozpatrzenia reklamacji.
Szczególną uwagę prosimy zwrócić na elementy zewnętrzne oraz turbinę,
która znajduje się wewnątrz urządzenia. W celu sprawdzenia należy podłączyć urządzenie do kontaktu i sprawdzić wszystkie funkcje tj. oświetlenie, wszystkie prędkości pracy turbiny.

 

W przypadku zaistaniałej sytuacji gdy protokół uszkodzenia paczki nie zostanie spisany w obecności kuriera prosimy o kontakt z firmą kurierską DHL pod numerem 42 6 345 345.

W razie pytań oraz zgłaszania reklamacji prosimy o kontakt bezpośredni z naszym konsultantem wysyłając do niego maila wraz z opisem reklamcji na adres sklep@okapytoflesz.pl

W tytule maila prosimy napisać "Reklamcja"

Bez spisanego protokołu
reklamacje z powodu uszkodzenia podczas transportu
nie będą uwzględniane!

 

ZWROT ZAKUPIONEGO TOWARU

Zwrot produktu jest możliwy w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki.

Poniżej znajduje się formularz zwrotu, który należy wypełnić i dołączyć do paczki. Możliwe jest również dołączenie własnego formularza. Przy zwracanym produkcie musi znajdować się dokument potwierdzający zakup towaru (paragon lub faktura VAT).

Zwracany towar nie może być używany lub uszkodzony. Bardzo ważne jest aby towar został solidnie zapakowany i odesłany w tym samym pudełku. Koszt zwrotu przedmiotu pokrywa kupujący. Paczka nie zostanie odebrana gdy zostanie wysłana za pobraniem.

Zwrot pieniędzy na wskazane konto w formularzu dokonany jest w ciągu 14 dni od dnia doręczenia paczki do sprzedającego.

 

WYMIANA ZAKUPIONEGO TOWARU

Wymiana zakupionego towaru jest możliwa w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki.

Poniżej znajduje się formularz wymiany towaru, który należy dołączyć do paczki. Możliwe jest również dołączenie własnego formularza.

Zwracany towar nie może być używany lub uszkodzony. Bardzo ważne jest aby towar został solidnie zapakowany. Przy zwracanym produkcie musi znajdować się dokument potwierdzający zakup towaru (paragon lub faktura VAT) w przypadku gdy produkt różni się ceną.

Wysyłka nowego produktu wraz z nowym dokumentem potwierdzającym zakup następuje w ciągu 3 dni roboczych od dnia doręczenia paczki do sprzedającego.

Jeśli wymieniany produkt jest tańszy od nowego prosimy o podanie sposobu dopłaty.

Jeśli wymieniany produkt jest droższy od nowego prosimy o podanie numeru konta celem zawrócenia nadpłaty.

Koszt zamiany produktu jest po stronie klienta. Klient pokrywa koszty odesłania jak i wysłania nowego produktu.

 

Napisz do nas