Sklep internetowy Okapytoflesz.pl dokłada wszelkich starań, aby sprzedawane okapy kuchenne były jak najwyższej jakości. Wszystkie oferowane towary sprzedawane w sklepie internetowym są fabrycznie nowe i jest udzielana na nie pisemna gwarancja. W przypadku zgłoszenia reklamacji dbamy o to, żeby proces jej obsługi prowadzony był na jak najwyższym, satysfakcjonującym Państwa poziomie.
Warunki gwarancji na okapy kuchenne Toflesz:
- Sprzedający gwarantuje sprawne działanie sprzętu w okresie 24 miesięcy od daty sprzedaży. Ujawnione w tym okresie wady fabryczne będą usuwane bezpłatnie.
- Karta gwarancyjna jest ważna tylko wraz z dowodem zakupu i z oryginalnym opakowaniem w jakim okap został kupiony od producenta.
- Okap zostanie naprawiony w ciągu 14 dni roboczych, jeżeli klient dostarczy reklamowany towar do serwisu lub punktu sprzedaży.
- Gwarancja nie obejmuje:
a) mechanicznych uszkodzeń sprzętu spowodowanych przez użytkownika,
b) uszkodzeń i wad wynikłych na skutek:
niewłaściwego lub niezgodnego z instrukcją użytkowania, przechowywania lub konserwacji,
stosowania niewłaściwych materiałów eksploatacyjnych, środków czyszczących bądź konserwujących,
nieprzestrzegania zaleceń producenta w zakresie eksploatacji sprzętu poza warunkami indywidualnego gospodarstwa domowego (np.: w punktach zbiorowego żywienia, zakładach gastronomicznych, itp.),
samowolnych napraw, przeróbek lub zmian konstrukcyjnych,
c) spalenie LED SMD,
d) uszkodzeń spowodowanych czynnikami zewnętrznymi niezależnymi od producenta.
- Gwarancji udziela się od daty wydania okapu udokumentowanej dowodem sprzedaży, który powinien zawierać datę zakupu i symbol urządzenia.
- W przypadku zwrotu okapu do producenta lub wysyłki do serwisu, powinien być on zapakowany w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu.